دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401

ساخت وبلاگ

جلوی آن هنگامی که شخصی وارد آسانسور می شود، ابتدا از درب فرود کور می گذرد، که می تواند به این معنی باشد که درها به موقع آنها را نمی بینند قیمت آسانسور تا دوباره باز شوند و در نهایت با آنها برخورد می کنند. اگر نیروی بسته شدن یا سرعت در هنگام برخورد با شخص خیلی زیاد باشد، آسیب ناشی از آن می تواند شدید باشد. اعتصاب درب یکی از موارد مسئولیت متداول برای مالکان ساختمان است و می تواند منجر به شکایت شود.

برنامه ریزی یک بازرسی دقیق و آگاهانه از آسانسورهای ساختمان بهترین راه برای جلوگیری از وقوع این نوع حادثه است. بازرس باید با هر بازرسی نیروی درب و انرژی جنبشی را آزمایش کند. برخی از بازرسان تمایل دارند انرژی جنبشی را پنهان کنند زیرا با فرمول راحت نیستند. با این حال، اینها باید هر چند وقت یکبار که حوزه قضایی ایجاب می کند بازرسی شوند و آیین نامه بازرسی این عملیات را دو بار در سال توصیه می کند.

تسطیح

یکی دیگر از مسائل رایج، خطر سقوط مربوط به "تراز کردن" آسانسور است. آسانسورها می توانند در اثر استفاده منظم از سطح خارج شوند. طبق مقررات فعلی، آسانسور مجاز است تا 1/4 اینچ فاصله بین رکاب کابین و دریچه فرود داشته باشد. آسانسور همچنین مجاز است تا نیم اینچ از سطح نسبت به آستانه فرود خارج شود. با فاصله بین رکاب ها و تفاوت سطح، افراد می توانند هنگام سوار شدن یا پیاده شدن از آسانسور زمین بخورند و سقوط کنند. پاشنه های روی کفش نیز می تواند در این شکاف ها گیر کند. اگر تسطیح بیش از نیم اینچ خارج از سطح باشد، آسانسور خلاف قوانین است و مدیران تأسیسات باید هماهنگی لازم را برای تنظیم آسانسور داشته باشند.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 15:12

بسته به محل زندگی، کار و مغازه خانواده شما، ممکن است به طور منظم از آسانسور و پله برقی استفاده کنید و فکر دیگری به حال خود ندهید.در حالی که آنها ایمن هستند، قیمت آسانسور گزارش‌های مربوط به جراحات احتمالاً نشان می‌دهند که اگرچه ممکن است مجبور نباشید دو بار فکر کنید و از پله‌ها استفاده کنید، حداقل باید قبل از اینکه به او اجازه دهید سوار آسانسور یا پله برقی شود، به ایمنی کودک خود فکر کنید.

خطرات پله برقی برای کودکان

از سال 2006 حداقل 77 گزارش از گیر افتادن - زمانی که دست‌ها، پاها یا کفش‌ها (عمدتاً پاپوش و صندل کشویی) در پله‌های برقی گیر می‌افتند، گزارش شده است.در همین حال، کمیسیون ایمنی محصولات مصرف‌کننده (CPSC) گزارش می‌دهد که در سال 2007 حدود 11000 جراحت بر روی پله‌های برقی، عمدتاً ناشی از سقوط، رخ داده است.

بچه های شما هنوز هم می توانند پله برقی را سوار شوند، اما مطمئن باشید که این کار را با خیال راحت انجام می دهند. آنها باید:

قبل از سوار شدن به پله برقی، بند کفش آنها را ببندید در مرکز پله برقی بایستید، رو به جلو قرار بگیرید، دست والدین را بگیرید و در انتها پیاده شوید.از نشستن یا بازی روی پله برقی خودداری کنید - نباید به عنوان یک پارک تفریحی تلقی شود.شاید مهم‌تر از همه، یاد بگیرید که دکمه خاموش کردن اضطراری کجاست تا در صورت گرفتار شدن شخصی در حین سواری، بتوانید پله برقی را خاموش کنید.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 173 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 17:14

اکثر آسانسورها همچنین دارای یک خروجی اضطراری با بازشو از بالا هستند، اما با توجه به آنچه که من در صحبت با شرکت های تعمیر آسانسور قیمت آسانسور و یکی از دوستانم که آتش نشان محلی مرکز شهر است متوجه شدم، آنها طبق قانون از بیرون قفل شده اند. لزوماً برای شما این نیست که در طول تلاش برای نجات خود به آن دسترسی داشته باشید، بلکه بیشتر برای امدادگران اورژانسی است که برای نجات شما از آن استفاده کنند.

اقدامات پیشگیرانه

قبل از اینکه حتی سوار آسانسور شوید، باید به چند نکته اشاره کنید، که می تواند به شما کمک کند تا خود را در سناریویی که نیاز به نجات دارد پیدا نکنید.

وضعیت آسانسور چگونه است؟ خراب به نظر می رسد یا مشکل دارد؟ شاید بهتر باشد برای شروع از پله ها بالا بروید.

محدودیت های بار آسانسور را رعایت کنید و بر اساس تعداد افرادی که قبلاً در آسانسور هستند، قضاوت کنید که آیا قدم گذاشتن به آسانسور بهترین تصمیم است یا خیر.

تلفن همراه خود را در صورت نیاز برای برقراری ارتباط اضطراری شارژ نگه دارید.اگر چراغ قوه قبلاً بخشی از EDC شما نیست (حمل روزانه) را در نظر بگیرید.این ممکن است بیهوده به نظر برسد، اما به هر حال آن را می گویم. اگر آتش سوزی شد، از پله ها بالا بروید، حتی به تخلیه ساختمان در حال سوختن در آسانسور فکر نکنید.

تدابیر ضروری

بنابراین اگر آسانسور شما گیر کرد و احساس کردید که باید از گزینه های اضطراری مانند دکمه کمک و زنگ هشدار استفاده کنید، چه کاری باید انجام دهید؟

آرامش خود را حفظ کنید، این می تواند تأثیر مثبتی بر اطرافیان شما داشته باشد که ممکن است نباشند اگر برق قطع است، از چراغ قوه یا نور c خود استفاده کنید برای پیدا کردن و فشار دادن دکمه باز کردن در یا انتخاب طبقه دیگر، تلفن همراه را انتخاب کنید اگر دکمه باز کردن درب کمکی نکرد، دکمه راهنما را در پانل کنترل آسانسور فعال کنید.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 260 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 12:14

اثر رانندگی آسانسور داخلی کششی آشکارتر است. اگر می خواهید یک آسانسور پنوماتیک نصب کنید، هزینه آن حدود 35000 تا 50000 دلار است. هر زمان که نیاز دارید آسانسور پنوماتیکی قیمت آسانسور با طراحی سفارشی یا عادی را انتخاب کنید. بر اساس نیاز خود بهترین نوع آسانسور را بررسی و انتخاب کنید.

در طول سفر ممکن است آسانسور خانه مشکلی ایجاد کند یا خدمات مناسبی ارائه ندهد. بنابراین، برای جلوگیری از چنین شرایطی، نگهداری مناسب یا نگهداری مکرر بسیار مهم است. برخی از افراد به دلیل مشکل زانو یا مشکل سنی نمی خواهند از پله استفاده کنند. برای آنها آسانسور خانگی بهترین ایده است. نصب آسانسور همیشه ایمنی را برای شما فراهم می کند که به شما کمک می کند تا به راحتی از یک طبقه به طبقه دیگر حرکت کنید. آسانسورهای خانگی نیز بسیاری از ویژگی های ایمنی را ارائه می دهند. دارای کلید اضطراری و ویژگی های روشنایی است. شما می توانید یک محافظ ایمنی نیز انتخاب کنید.

آسانسور کششی

گرانش آسانسور خانگی کمتر از آسانسور معمولی و بالابر کششی است

tor برای بالا و پایین کشیدن قسمت اصلی به فولاد با استحکام بالا متکی است. در قسمت داخلی دستگاه بدنه باربری بزرگ برای حفظ تعادل با قسمت اصلی تعبیه شده است. در مقایسه با قبلی، اثر رانندگی آسانسور داخلی کششی آشکارتر است.

انواع مختلفی از آسانسور خانگی در بازار موجود است. اگر ما را انتخاب کنید، ما می توانیم آسانسورهای فوق را به شما پیشنهاد دهیم. شما فقط باید بهترین آسانسور را مطابق میل خود بررسی و انتخاب کنید! قیمت برای یک آسانسور متفاوت همیشه متفاوت خواهد بود. اگر می خواهید قیمت را بدانید، قبل از آن، باید بدانید که چه نوع آسانسور خانگی را می خواهید بخرید! منطقه، فضا و بودجه شما نیز نقش مهمی ایفا می کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد نصب آسانسور خانگی می توانید با ما مشورت کنید

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 225 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 20:17

مشخصاً محصور شدن روی ویلچر می‌تواند رفت و آمد را چالش‌برانگیزتر کند، اما پیشرفت‌های مدرن از رمپ‌ها، ورودی‌های مجزا، آسانسورها و بالابرهای ویلچر مطمئناً می‌تواند قیمت آسانسور حمل‌ونقل در خانه یا محل کار را بسیار آسان‌تر کند. اگر شما یا یکی از عزیزانتان از ویلچر استفاده می کنید، ممکن است به فکر نصب آسانسور ویلچر در خانه خود باشید که در غیر این صورت آسانسور نامیده می شود. اگر صاحب کسب‌وکار هستید و می‌خواهید مشتریانی را که از نظر جسمی دچار مشکل هستند پذیرایی کنید، ممکن است بخواهید برای ایمنی و راحتی آنها یک آسانسور تجاری ویلچر اضافه کنید.

آسانسورهای خانگی دیگر چیزی در آینده نیستند. به لطف فناوری های نوظهور، واقعیت آسانسور با ویلچر در خانه ها روز به روز رایج تر می شود - البته مقرون به صرفه نیست. آسانسورهای خانگی نه تنها به شما آزادی بیشتری برای دسترسی به قسمت های بیشتری از خانه می دهند، بلکه به شما انعطاف پذیری زندگی در خانه را برای سالیان بیشتر از آنچه که معمولاً می توانید می دهند، می دهند. این امر به ویژه در مورد افراد مسن، که در گذشته در صورت بسته شدن روی ویلچر به خانه سالمندان منتقل می‌شدند، صادق است. اکنون می توانید خانه موجود خود را برای پاسخگویی به نیازهای فیزیکی در حال تغییر خود تبدیل کنید.

بالابرهای ویلچر همچنین می توانند هنگام حمل و نقل وسایل دیگر از طبقه به طبقه دیگر، مانند بارهای لباسشویی، چمدان یا تجهیزات تفریحی، سطح راحتی را برای صاحبان خانه ایجاد کنند. دیگر از بالا و پایین کشیدن اشیاء از پله ها، خطر آسیب به کمر و گردن خود ندارید. با انجام این کار نه تنها می توانید عضله ای را اصلاح کنید، بلکه ممکن است زمین بخورید و به شدت آسیب ببینید - مخصوصاً برای آمریکایی های مسن تر که مهارت قبلی را ندارند. به این کمردرد مزمن و آرتریت اضافه کنید، به زودی مزایای بالابر با ویلچر را خواهید دید.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 15:11

پیش از این، سیستم های بالابر از طریق یک سری طناب و قرقره کار می کردند. با این حال، اکنون ساختمان‌ها به چیزی نیاز داشتند که بتواند وزن افراد و بسته‌هایی را که آن واحدها حمل می‌کردند، قیمت آسانسور نگه دارد. وارد دنیای مکانیزم های کنترلی و وسایل ایمنی شوید. اینها چیزی است که ابتدا و مدرن را تقسیم می کند.

شکستن تکنولوژی

به گفته دیسکاوری، آسانسورها از طریق یک سیستم قرقره مانند کار می کنند که به موجب آن یک طناب فلزی به بالای کابین آسانسور متصل می شود که از طریق یک "قلقه" در موتورخانه حرکت می کند. بنابراین، غلاف به عنوان یک چرخ قرقره ای عمل می کند که دارای شیارهایی برای محکم نگه داشتن طناب فلزی (همچنین به عنوان کابل) است. در انتهای دیگر طناب وزنه‌ای وجود دارد که برابر با وزن یک کابین آسانسور است که تعادل را به واحد می‌دهد. این انرژی کمتری مصرف می کند.

چه چیزی وزن و ماشین را در جای خود نگه می دارد؟ این اعتبار به ریل های راهنما می رسد که در کناره های چاه آسانسور قرار دارند. شفت تونلی است که خودروها از طریق آن بالا و پایین حرکت می کنند. سیگنالی به موتور داده می‌شود که به چرخ می‌گوید با وزنه در جهت مخالف بالا یا پایین برود. هر بار که کسی آن دکمه را در لابی یا خود ماشین فشار می دهد، موتور فعال می شود. هنگامی که موتور متوقف می شود، شیارها چرخ های قرقره را نیز مجبور به توقف می کنند.

البته، این یک نسخه ضعیف از نحوه کار آسانسور است. اجزای ایمنی بسیار پیچیده تری در بازی وجود دارد، اما شما این ایده را دریافت می کنید. هر زمان که یک آسانسور به ساختمان خود اضافه می کنید، باید آخرین پیشرفت های ایمنی را بررسی کنید. تعمیر و نگهداری مداوم نیز برای عملکرد ایمن آسانسور شما حیاتی است. ما می توانیم کمک کنیم.

 

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 286 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 15:23

افسانه - پله برقی ها متوقف می شوند و دوباره راه اندازی می شوند. حقیقت - پله‌های برقی تنها زمانی متوقف می‌شوند که فردی دکمه STOP طراحی‌شده مخصوص را فعال کند، یا زمانی که انسداد، قیمت آسانسور سرعت بیش از حد، یا کم‌سرعت پله‌ها یا نرده‌ها وجود داشته باشد. افسانه - اگر پله برقی ثابت ایستاده باشد، فقط مجموعه ای از پله هاست. حقیقت - پله های پله برقی برای پیاده روی معمولی ارتفاع مناسبی ندارند و نباید به این صورت استفاده شوند. در صورت استفاده از این روش، خطر افتادن یا زمین خوردن افزایش می یابد.

افسانه - کودکان اغلب بر این باورند که پله ها به زیرزمین می افتند و باید هر روز دوباره چیده شوند. حقیقت - پله های پله برقی بر روی یک سیستم زنجیره ای بی پایان حرکت می کنند. در یک پله برقی در حال حرکت به سمت پایین، پله ها در پایین می چرخند و از قسمت زیرین زنجیر به سمت بالا حرکت می کنند تا دوباره در بالا ظاهر شوند.

منشا بالابر بسیار قدیمی است و سیستم های قرقره و وینچ از زمان های قدیم برای کشیدن آب یا بالا بردن مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گرفته است. در واقع، هزاران سال پیش بالابرها باید نقش اساسی در ساخت اهرام بزرگ مصر داشته باشند.

با این حال، اولین مدرک مستند استفاده از آنها از یونان در سال 236 قبل از میلاد می آید، زمانی که ارشمیدس، ریاضیدان، فیزیکدان و مخترع یونانی یک وسیله بالابر با طناب و قرقره اختراع کرد که به موجب آن طناب بالابر دور یک کاپیتان پیچیده می شد و نیروی انسانی برای کشیدن یک دستگاه بالابر استفاده می شد. اهرمی برای چرخاندن درام اعتقاد بر این است که سه دستگاه از این دست برای اولین بار در کاخ امپراتور روم نرون استفاده شد. اعتقاد بر این بود که بالابرهایی که از کارگران انسانی به عنوان وزنه تعادل برای برداشت آب از چاه یا استفاده از نیروی انسانی ساده برای بالا بردن بار استفاده می کردند، در روم باستان مورد استفاده قرار می گرفتند. همچنین گفته می شود که امپراتور ناپلئون یک صندلی در قفس ساخت تا ملکه بتواند بدون تلاش از پله ها بالا برود.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 88 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 15:04

بسیاری از سیلندرها در حفره‌های جک نصب می‌شوند که در شرایط شن، خاک رس یا خاک تا عمقی که حفاری توسط سنگ یا تاقچه مسدود شده است، رانده شده یا حفاری شده است. قیمت آسانسور هنگامی که با سنگ یا طاقچه مواجه می شد، از روش دوم حفاری یا رانش استفاده می شد که اغلب اوقات منجر به سوراخی با قطر کمتر می شد. در بسیاری از موارد، در این موارد از یک پوشش ارت دوم در داخل محفظه اصلی زمین بزرگتر استفاده می شود. این به عنوان نصب دو پوشش شناخته می شود.

هنگامی که با شرایط آب زیرزمینی شدید مواجه می‌شوید، تاسیسات اغلب نیاز به استفاده از یقه دوم مخصوص توقف آب و سیمان‌های هیدرولیک برای جلوگیری از نفوذ آب زیرزمینی به چاله آسانسور از پایین داشتند. این شرایط نیاز به تکنیک های پاکسازی گسترده تری دارد و هنگامی که با آب مواجه می شویم به تجهیزات پمپاژ ویژه ای برای هدایت آب در حین انجام کار نیاز خواهیم داشت.

اگر به آسانسور تکیه می کنید، می توانید به استنلی تکیه کنید! سنگ رانده شده با طرف های شکسته تحت 14شرایط زیرزمینی که می توانیم با آن مواجه شویم…

بسیاری از سیلندرها در سوراخ‌های جک نصب می‌شدند که به داخل سنگ یا طاقچه رانده یا سوراخ می‌شدند. این نوع شرایط، اگرچه اغلب برای نفوذ سخت تر است، اما معمولاً دیواره جانبی کمی دارند. با این حال، آنها چیزی دارند که به عنوان "شکستگی دیواره جانبی" شناخته می شود. از آنجایی که این سوراخ‌ها به فاصله‌های بسیار نزدیکی کشیده شده‌اند، شکستگی‌ها می‌توانند نصب مجدد یک سیلندر جدید با قطر بزرگ‌تر را بدون سوراخ کردن مجدد ابتدا دشوار کنند.

سنگ روتاری حفاری شده با لبه های کرف تحت 11شرایط زیرزمینی که می توانیم با آن مواجه شویم…

 

بسیاری از سیلندرها در سوراخ‌های جک نصب می‌شوند که در سنگ یا لبه‌ها رانده یا حفر شده‌اند. این نوع شرایط، اگرچه اغلب برای نفوذ سخت‌تر است، اما غارنوردی دیوار جانبی کمی دارند. با این حال، آنها دارای چیزی هستند که به آنها "لبه های کرف" گفته می شود. از آنجایی که این سوراخ‌ها تا فاصله‌های بسیار نزدیک حفر شده‌اند، این لبه‌های کرف می‌توانند نصب مجدد یک سیلندر جدید با قطر بزرگ‌تر را بدون سوراخ کردن مجدد ابتدا دشوار کنند.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 101 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 14:00

این یک روش خوب است که به طور منظم تلفن داخلی، زنگ اضطراری و پرده نور را توسط اعضای انجمن بررسی کنید زیرا اینها وسایل ایمنی هستند که در مواقع اضطراری بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت آسانسور این موارد را می توان حتی در سفرهای معمولی آسانسورها بررسی کرد

 سر و صدای غیرعادی را در حین سفر یا سر و صدای تسطیح آسانسور بر روی زمین را زیر نظر داشته باشید هر چند وقت یکبار عملکرد سوئیچ مرد آتش نشانی را بررسی کنید زیرا این عملکرد در مواقع آتش سوزی در ساختمان بسیار حیاتی است. بررسی این عملیات کمتر از 10 دقیقه طول می کشد

پس از هر سرویس از طرف نمایندگی تعمیر و نگهداری خود، اصرار داشته باشید که گزارشی را ارائه دهید که در آن قسمتی از آسانسور سرویس شده و کدام قطعات تعویض شده است. همچنین از سازمان تعمیر و نگهداری خود بخواهید که گزارشی در مورد چک آپ معمولی ارائه دهد که شامل موارد زیر باشد:

بهره برداری از کلیه سیستم های واکنش اضطراری مانند اینترکام، چراغ اضطراری، زنگ اضطراری، دستگاه امداد و نجات خودکار.

هر ساله اصرار بر گزارش سالانه بهداشتی که باید وضعیت طناب ها، شیار، ماشین، اقدامات ایمنی، عملکرد گاورنر، تنظیم بیش از حد سفر، وضعیت کابل سفر، و کلیه مدارهای ایمنی را ذکر کند. این اطمینان حاصل می کند که بررسی کامل یک بار در سال انجام می شود.

هر چند ماه یکبار از اتاق ماشین بازدید کنید، این به شما کمک می کند تا یک عکس فوری از استاندارد نگهداری دریافت کنید.اقدامات احتیاطی موسمی علاوه بر اقدامات احتیاطی معمولی، مونسون ها نیاز به مراقبت بیشتری برای نگهداری آسانسورهای آپارتمانی دارند:

مهم است که گودال آسانسور ضد آب باشد. قبل از باران های موسمی وضعیت گودال را بررسی کنید. حفاظت مناسب از اتاق ماشین برای اطمینان از عدم ورود آب از درها، پنجره ها یا هر بریدگی باز دیگر ضروری است. اطمینان حاصل کنید که هیچ ورودی آب از تراس ساختمان روی راه پله وجود ندارد زیرا از فرود طبقه بالا وارد شفت می شود

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 108 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 13:36

آسانسورهای خلاء پنوماتیک حداقل انرژی الکتریکی مصرف می کنند و آنها را به یک انتخاب سبز تبدیل می کند. طراحی خلاقانه خلاء آنها ایمن و قابل اعتماد است. این آسانسورهای قیمت آسانسور خانگی خیره کننده چندین گزینه قابل تنظیم را ارائه می دهند و می توانند تقریباً در هر جایی که فضا اجازه می دهد نصب شوند.

ویژگی های کلیدی آسانسور بدون حفره  هر نوع آسانسور خانگی بدون چاله دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فرد در طراحی محصول خود است. در اینجا برخی از ویژگی های مشترک وجود دارد:

بدون نیاز به گودال، کاهش الزامات ساخت و ساز 3 گزینه برای انتخاب: ماشین پانل چوبی سنتی نصب شده در یک شفت. آسانسور خانگی بدون شفت; آسانسور خانگی وکیوم پنوماتیک با کابین و شفت پلکسی گلاس برخی از مدل ها به 2 طبقه محدود می شوند، برخی دیگر می توانند تا ارتفاع 5 طبقه را طی کنند برخی از مدل‌ها فقط به یک مسافر ایستاده محدود می‌شوند، برخی دیگر می‌توانند چند نفر را همزمان یا شخصی را روی ویلچر حمل کنند

همه مدل ها مطابق با کد ایمنی ASME هستند

برای یافتن آسانسور بدون چاله مناسب که ویژگی‌های آن متناسب با نیاز شما باشد، برای اطلاعات بیشتر با کارشناس آسانسور پیکان خود صحبت کنید.فلش آسانسور Pitless برجسته آسانسور ساخت و ساز کمتر در خانه یکی از مزایای اولیه آسانسورهای بدون چاله این است که سازنده نیازی به حفر و ریختن گودال در پایه آسانسور ندارند. نبود گودال میزان ساخت و ساز مورد نیاز برای نصب آسانسور را کاهش می دهد و آن را برای خانه های موجود ایده آل می کند. علاوه بر این، چون نیازی به ایجاد گودال نیست، جدول زمانی ساخت و ساز اغلب کاهش می یابد.

مطابق با کد ایمنی ASME

در آسانسور Arrow، ارائه آسانسورهای ایمن و قابل اعتماد اولویت اصلی ما است. انجمن مهندسین مکانیک آمریکا (ASME) کدها و استانداردهایی را ارائه می کند که به اطمینان از ایمنی و کیفیت دستگاه های مکانیکی از جمله آسانسورها کمک می کند. منتخب ما از آسانسورهای خانگی بدون چاله طوری طراحی و نصب شده است که به طور کامل با کدهای ایمنی ASME مطابقت دارد.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 105 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 14:56

آسانسورهای کمتر اتاق ماشین (MRL) در ایالات متحده بیشتر و بیشتر رایج می شوند. آیا این چیزی است که باید برای ملک خود در نظر بگیرید؟ مزایا، معایب و الزامات کد مرتبط با ارتقا را بیاموزید. قیمت آسانسور نوسازی آسانسور: دیر یا زود، باید اتفاق بیفتد. به هر حال، آسانسورها مناطق پر رفت و آمد ملک شما هستند. در مورد ظاهر، احساس، ایمنی و حتی عواملی مانند سرعت و زمان انتظار، باید با انتظارات مستاجرین مطابقت داشته باشید. متأسفانه، نوسازی آسانسور گاهی اوقات می تواند پیچیده و گران باشد. صنعت آسانسور راه درازی را پیموده است و فناوری را به خوبی پیش برده است، اما اغلب زمانی که چیز جدیدی اتفاق نمی‌افتد، زمان‌های طولانی وجود دارد. با این حال، موج جدیدی از فناوری آسانسور در حال اقتباس است که اعتقاد بر این است که در هزینه و انرژی صرفه جویی می کند و رضایت مستاجران را افزایش می دهد: آسانسورهای بدون اتاق ماشین (MRL). در اینجا، ما به شما می گوییم که چرا تقاضا برای MRL ها در حال افزایش است و به شما کمک می کنیم تا در نظر بگیرید که آیا چنین ارتقایی مناسب ملک شما است یا خیر.

به یاد داشته باشید، اگر مشتری Kings III هستید و آسانسور خود را مدرن می کنید، تلفن اضطراری شما را رایگان تعویض می کنیم.طرفداران اتاق ماشین-کمتر آسانسور Machine Room-Less Elevators در حال حاضر داغ ترین محصول در بازی ارتقاء آسانسور است. افراد هزاره و مستاجران دوستدار سبز از این امر بسیار خوشحال خواهند شد: MRLها امکان کاهش اندازه موتورهای الکتریکی مورد استفاده در هر تجهیزات کششی را فراهم می کنند. این وسایل نقلیه با موتورهای آهنربای دائمی (PMM) طراحی شده‌اند که ماشین‌ها را در بالابر بالابر قرار می‌دهند و به آن متصل می‌شوند. این بدان معناست که نیازی به اتاق ماشین روی بالابر نیست.

به گفته مشاور آسانسور اندرو اسمیت: با یک آسانسور MRL لازم نیست فضای اضافی را برای قرار دادن مکانیزم درایو اختصاص دهید. بسته به سیستم درایو و مسکونی یا تجاری بودن نصب (B-355)، یک اتاق ماشین ممکن است به مساحتی بین 12 تا 20 فوت مربع نیاز داشته باشد. این فضایی است که می تواند برای ذخیره سازی، کابین آسانسور بزرگتر، یا یک فرصت درآمد (مانند چند میز اضافی در یک رستوران) استفاده شود.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 98 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 14:00

مکالمه هایی که در لابی انجام می شود به سرعت در فضای غلیظ آسانسور اداری خاموش می شود. ما وارد می شویم و معمولاً به سمت در می چرخیم.اگر شخص دیگری وارد شود، ممکن است قیمت آسانسور مجبور شویم حرکت کنیم. و در اینجا، مشاهده شده است که مسافران آسانسور بدون فکر از طریق یک الگوی حرکتی از پیش تعیین شده مانند یک رقص مربعی حرکت می کنند.

به تنهایی، می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید - این جعبه کوچک خودتان است.اگر دو نفر باشید، گوشه های مختلفی را انتخاب می کنید. ایستادن به صورت مورب در مقابل یکدیگر بیشترین فاصله را ایجاد می کند.وقتی شخص سومی وارد می‌شود، ناخودآگاه مثلثی را تشکیل می‌دهید (قیاسی که برخی با نقطه‌های روی تاس ایجاد کرده‌اند را می‌شکند). و وقتی نفر چهارم وجود دارد، مربع است، با یک نفر در هر گوشه. احتمالاً یک نفر پنجم باید در وسط بایستد.

اکنون در قلمروی ناشناخته هستیم. افرادی که تازه وارد آسانسور می شوند باید موقعیت را در هنگام باز شدن درها اندازه گیری کنند و سپس قاطعانه عمل کنند. پس از ورود، برای اکثر افراد پروتکل ساده است - به پایین نگاه کنید یا تلفن خود را بررسی کنید.چرا در آسانسورها اینقدر بی دست و پا هستیم؟پروفسور بابت رنهبرگ، روانشناس بالینی در دانشگاه آزاد برلین می گوید: «شما فضای کافی ندارید.

"معمولاً وقتی با افراد دیگری ملاقات می کنیم، به اندازه یک بازو فاصله بین خود داریم. و این در اکثر آسانسورها امکان پذیر نیست، بنابراین یک محیط بسیار غیرعادی است. این غیر طبیعی است."او می‌گوید در چنین فضای کوچک و بسته‌ای ضروری است که به گونه‌ای عمل کنیم که نتوان آن را تهدیدآمیز، عجیب و غریب یا به هیچ وجه مبهم تلقی کرد. ساده ترین راه برای انجام این کار اجتناب از تماس چشمی است.اما شاید چیزی بیشتر از ناهنجاری اجتماعی در آن وجود داشته باشد.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,قیمت آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 95 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 13:43

استفاده از میله پیستون به عنوان یک مخزن انبساط برای سیال جابجا شده، نه تنها حذف کامل مخزن انبساط جداگانه لازم قبلی و گذرگاه های ارتباطی آن را امکان پذیر می کند، بلکه امکان قرار دادن قیمت آسانسور راحت دیپ استیک در داخل حفره را نیز ممکن می سازد. میله پیستون. دیپ استیک اکنون در موقعیت ایده آلی قرار گرفته است، در بالاترین نقطه میله پیستون کشیده شده از جایی که می توان آن را آماده کرد.

برای اهداف بازرسی برداشته و دوباره درج شد. در صورت نیاز به افزودن مایع به دستگاه، ساده‌سازی مشابهی اکنون ارائه می‌شود، به این صورت که دهانه دیپ استیک نیز به عنوان دهانه پر کردن مجدد عمل می‌کند.

در تجسم ترجیحی اختراع، قسمت انتهایی اندازه گیری میله غوطه وری در داخل یک سوراخ بزرگ شده یا محل قرارگیری در پیستون قرار می گیرد که به انتهای پایینی میله پیستون توخالی متصل است. سوراخ سوراخ کوچکی دارد که فضای سیلندر زیر پیستون را با فضای انبساط بالای آن پیوند می دهد. این چیدمان از نظر طراحی به قدری فشرده است که برای عملکرد مناسب کمک فنر فقط به مقدار حداقلی از مایع هیدرولیک نیاز است، در نتیجه هر گونه فضای غیر ضروری پر از مایع که پرهزینه است و فضای کلی مورد نیاز دستگاه را افزایش می دهد، حذف می شود. در واقع، ستون سیال در کمک فنر باید فقط از پایین سیلندر به موقعیت استراحت بالایی پیستون برسد، بهتر است آب بند پیستون فقط توسط سیال پوشانده شود. در تجسم ترجیحی اختراع حاضر، این سطح سیال به گونه‌ای است که انتهای پایینی دیپ استیک فقط به داخل سیال داخل پیستون می‌رسد، پیستون دارای یک سوراخ بزرگ‌شده به سمت بالا برای دیپ استیک و یک روزنه کوچک از سوراخ به ستون سیال زیر پیستون. اندازه این دهانه را می توان به اندازه ای کوچک انتخاب کرد که بر عملکرد ترمز مطلوب کمک فنر در برابر کابین سرنشینان در حال سقوط تأثیری نداشته باشد.

 

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 233 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 23:51

بر اساس یک گزارش جدید، مصرف انرژی از حمل و نقل عمودی مانند آسانسور و پله برقی با استفاده از فناوری موجود تا 75 درصد کاهش می یابد. در حالی که حمل و نقل عمودی تحت LEED قابل گزارش نیست قیمت آسانسور، به عنوان بخشی از "بارهای فرآیندی" تنظیم نشده در نظر گرفته می شود، مطالعه جدید همچنین زمینه ایجاد یک سیستم گزارش استاندارد برای کارایی آسانسورها را فراهم می کند.

Advancing Elevator Energy Efficiency، منتشر شده توسط ACEEE و پشتیبانی UTC Building & Industrial Systems، تولید کننده سیستم های آسانسور، نشان می دهد که در حالی که آسانسورها و پله برقی ها تنها 2 تا 5 درصد از انرژی مصرفی اکثر ساختمان ها را تشکیل می دهند، این می تواند به طور چشمگیری افزایش یابد. 50٪ در زمان اوج عملیات. علاوه بر این، فقدان معیارهای استاندارد عملکرد آسانسور می تواند متخصصان تأسیسات را در مورد بهترین انتخاب برای ساختمان خود در تاریکی قرار دهد. این مطالعه به دنبال ارائه استانداردهای مشترک برای اندازه گیری کارایی آسانسور است، با این امید که آنها بتوانند به سیستم رتبه بندی مشابه ENERGY STAR منجر شوند. این فرآیند به گونه‌ای استاندارد می‌شود که به شرکت‌های خدمات شهری و سازمان‌های دولتی فرصت ارائه تخفیف‌ها و مشوق‌هایی برای انتخاب گزینه‌های کارآمد بدهد.

نویسندگان این مطالعه به چندین فناوری کارآمد در مصرف انرژی اشاره می‌کنند که می‌تواند بخشی از فرآیند جدید باشد، مانند کاهش مصرف برق آماده به کار با خاموش کردن چراغ‌ها و سیستم‌های تهویه کابین در ساعات خاموش و فناوری‌های جدیدی مانند تسمه‌های فولادی روکش شده برای جایگزینی طناب‌های کابل. نرم افزار دیسپاچینگ پیشرفته همچنین می تواند زمان انتظار سرنشینان را کاهش دهد و در عین حال مصرف انرژی را تا 50 درصد در مقایسه با سیستم های سنتی کاهش دهد.

سؤالات طراحی سیستم با هدف سنجش توانایی داوطلب در درک مسئله، اتصال آن به موارد استفاده در دنیای واقعی و طراحی یک طرح با استفاده از کلاس‌های صحیح، الگوهای طراحی و پیاده‌سازی است. طراحی یک طراحی سیستم آسانسور یک سوال مصاحبه طراحی سیستم جامع برای قضاوت در مورد عمق مهارت های طراحی شی گرا داوطلب است. بیایید یاد بگیریم که چگونه یک سیستم آسانسور را برای یک ساختمان چند طبقه طراحی کنیم.

با دوره مصاحبه Grokking the Advanced Design System در رقابت خود قدم بردارید و به آن شغل رویایی دست پیدا کنید! یا اگر دوره‌های مبتنی بر ویدیو را ترجیح می‌دهید، دوره‌های Udemy را با 50 درصد تخفیف ببینید.

 

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 245 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 14:59

در سال 2014، بیش از 50 درصد از جمعیت جهان (تقریباً 3.9 میلیارد نفر) در شهرها زندگی می کردند و 28 ابرشهر جهانی با بیش از 10 میلیون نفر وجود داشت. تا پایان این قرن، قیمت آسانسور  اولین قرن کلان شهری در تاریخ زمین که انتظار می رود جمعیت جهان به بین 10 تا 11 میلیارد نفر برسد، حدود 80 درصد از جهان در فضاهای شهری ساکن خواهند شد.

با در نظر گرفتن این ارقام و در نظر گرفتن چالش‌هایی که شهرنشینی برای منابع طبیعی، فضا و انرژی ایجاد می‌کند – 40 درصد انرژی جهانی در ساختمان‌ها مصرف می‌شود، بیش از هر زمان دیگری ضروری است که انتخاب‌های امروزی در مورد شهرهای در حال توسعه انجام شود. پایدار باشند و تأثیر مثبت پایداری بر نسل های آینده بگذارند. در این مقطع حساس، هدف باید تبدیل شهرها به بهترین مکان برای زندگی باشد. در این یادداشت، Rajnish Ramu، معاون بازاریابی، ThyssenKrupp Elevator (India) Pvt Ltd پیشنهاد می کند که می توان با استفاده از فناوری های کارآمد انرژی، مصرف انرژی را کاهش داد. او پیشنهاد می‌کند: «با توجه به اینکه ساختمان‌هایی مسئول 40 درصد مصرف انرژی در جهان هستند، فناوری‌های جدید آسانسور می‌توانند تا 27 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند در حالی که فضای قابل استفاده کف را تا 30 درصد افزایش می‌دهند. در برخی موارد آسانسور یک عنصر کلیدی است که به خودکفایی انرژی در ساختمان ها کمک می کند.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط شورای آمریکایی برای اقتصاد کارآمد انرژی انجام شده است، آسانسورها و پله‌های برقی ۲ تا ۵ درصد انرژی مصرفی در بیشتر ساختمان‌ها را مصرف می‌کنند، اما می‌توانند در زمان اوج بهره‌برداری به ۵۰ درصد هم برسند. سبی جوزف، مدیر عامل شرکت Otis Elevator هند می گوید: «این فناوری امروزه وجود دارد تا مصرف را تا 40 درصد یا بیشتر کاهش دهد.سازندگان آسانسور در حال تولید آسانسورهای درجه یک برای ساختمان های متوسط ​​و بلند هستند که بسیار کارآمد انرژی هستند. این آسانسورهای کششی دارای کنترل‌ها، سخت‌افزار و سیستم‌های دیگری هستند که نه تنها انرژی کمتری مصرف می‌کنند

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 137 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 15:51

با وجود این آسیب‌پذیری‌ها، در اینجا چند نکته برای کمک به بهبود امنیت کنترل دسترسی آسانسور وجود دارد: درک کنید که آسانسورهای کنترل شده به بیش از یک روش در برابر نفوذگران آسیب پذیر هستند قیمت آسانسور . بنابراین، مطمئن شوید که از آسانسور به عنوان تنها راه کنترل دسترسی به طبقات در ارتفاعات استفاده نکنید.علاوه بر آسانسورها، همیشه باید از درهای کنترل شده با کارتخوان برای محدود کردن ورود به طبقات استفاده شود.

نظارت تصویری به خوبی آسانسورهای کنترل شده را تکمیل می کند. نصب دوربین‌های امنیتی در مکان‌های استراتژیک را در نظر بگیرید که دید خوبی از آن‌هایی که از آسانسور سوار و پیاده می‌شوند را برای شما فراهم می‌کند. این همچنین به شما کمک می کند تا فعالیت های مشکوک را نظارت کنید و یک رکورد بصری به شما می دهد تا در صورت نیاز به آن بازگردید.

کارکنان باید در مورد امنیت آسانسور آموزش ببینند. آموزش منظم به آنها یاد می دهد که حرکات مشکوک را گزارش کنند و از دسترسی ناآگاهانه افراد غریبه به طبقاتی که نباید در آن باشند جلوگیری می کند.

در صورت امکان، از توری نوری برای کنترل دسترسی به آسانسورهای لابی استفاده کنید.

آنچه باید در مورد کنترل دسترسی آسانسور بدانید

آسانسورها شکلی از حمل و نقل عمودی هستند که برای حرکت در ساختمان‌های مرتفع استفاده می‌شوند و این بدان معناست که دسترسی به آسانسور به عنوان یک اقدام امنیتی باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا از دسترسی افراد غیرمجاز به طبقاتی که نباید اجازه ورود به آن‌ها را داشته باشند، جلوگیری شود.

یکی از بهترین راه‌ها برای ایمن‌سازی آسانسور و جلوگیری از حرکت غیرمجاز در طبقات ساختمان، ادغام سیستم دسترسی فوب یا کارت کلید با آسانسورهای خود است. با چنین سیستم هایی می توانید افرادی را که به بخش های مختلف ساختمان شما دسترسی دارند کنترل و نظارت کنید. کنترل دسترسی آسانسور با توجه به سطح امنیتی مورد نیاز می تواند به روش های مختلفی اجرا شود.

بیایید نگاهی به برخی از این روش‌های اجرای کنترل دسترسی آسانسور بیندازیم.

سطوح امنیتی کنترل دسترسی آسانسور

با توجه به هزینه هایی که سطوح مختلف امنیتی را به همراه دارد، مهم است که بدانید دقیقاً چه چیزی برای ساختمان شما مورد نیاز است و بر این اساس امکانات امنیتی مناسب را نصب کنید.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 120 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 14:12

آتش سوزی به ندرت در آسانسورهای مدرن که به خوبی نگهداری می شوند شروع می شود. با این حال، متأسفانه، آسانسورها در برابر آتش سوزی که از محل دیگری در ساختمان منشأ می گیرد آسیب پذیر هستند قیمت آسانسور. کدهای آسانسور نیاز به بالابرها و درهای آسانسور دارند تا در برابر آتش و گرما به اندازه کافی مقاومت کنند تا افراد بتوانند ساختمان را تخلیه کنند. با این وجود، آسانسورها برای کار در شرایط گرمای شدید، آتش سوزی، انفجار یا آب طراحی نشده اند. هرگز نباید از آسانسور برای تخلیه مستاجران از ساختمان ها استفاده کرد، زیرا بالابر آسانسور می تواند به عنوان دودکش برای دود عمل کند. هر کسی در آسانسور در معرض خطر استنشاق دود است.

خدمات اورژانس ویژه

برای تخلیه ایمن مسافران هنگام وقوع آتش سوزی، آسانسورها دارای مدار کنترل برای خدمات اضطراری ویژه مطابق با کد ایمنی ASME برای آسانسورها (A17.1) هستند. هنگامی که آسانسور توسط یک کلید کلید یا آشکارساز دود راه اندازی می شود، به طور خودکار بدون توقف به طبقه ای که قبلاً تعیین شده است حرکت می کند. این معمولا یک طبقه خروجی است که مسافران می توانند با خیال راحت ساختمان را ترک کنند. با این حال، اگر اعلام حریق از طبقه تعیین شده آغاز شود، آسانسورها به یک فرود ثانویه از پیش تعیین شده می روند.

خدمات اضطراری ویژه می تواند در سیستم های کنترل آسانسورهای جدید گنجانده شود یا به تاسیسات موجود اضافه شود. خدمات اورژانس ویژه معمولاً دارای دو مرحله عملیاتی است.

فاز 1 که با کلید لابی یا حسگرهای آتش شروع می‌شود، آسانسورها را بدون توقف به طبقه تعیین‌شده بازمی‌گرداند و آن‌ها را با درها باز پارک می‌کند تا زمانی که وضعیت اضطراری تمام شود. این امر از توقف آسانسورهای اشغال شده در طبقات آتش گرفته جلوگیری می کند.

فاز 2 که توسط یک کلید کلید ویژه در پانل عملیاتی خودرو آغاز می شود، آسانسورها را برای استفاده اضطراری توسط آتش نشانان یا سایر پرسنل واجد شرایط در دسترس قرار می دهد.

 

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 13:07

با نگاهی به تاریخ، سوار شدن به آسانسور خطرناک بود. در اواسط دهه 1800 چندین ساختمان و سازه با سطوح بالاتر ساخته می شدند و آسانسورها به یک کالای رایج تبدیل شدند. قیمت آسانسور آسانسورها ایمنی طراحی قابل توجهی را با وسیله ای به دست آوردند که می توانست از سقوط آسانسور مسافربری در صورت پاره شدن طناب آن با مکانیزم ایجاد شده توسط الیشا اوتیس جلوگیری کند. به زودی انتظار می رفت که تقریباً تمام طرح های ساختمانی بیش از یک نقطه دسترسی واحد به یک طبقه از ساختمان داشته باشند. این یک استاندارد برای دسترسی به طبقات ساختمان همراه با یک راه پله استاندارد شد.

خدمات بازرگانی شرکت آسانسور خدمات کامل

طراحی مدرن آسانسور

شش نوع آسانسور مورد استفاده در بسیاری از ساختمان ها به شرح زیر است:

  • آسانسورهای کششی
  • آسانسورهای هیدرولیک
  • آسانسورهای MRL
  • آسانسورهای پنوماتیک
  • بالا رفتن از آسانسور
  • آسانسورهای صنعتی
  • آسانسورهای کششی بدون دنده و دنده با اتاق ماشین
  • آسانسورهای شکسته برای تعمیر یا نگهداری جزیره طولانی نیویورک بسته شدند
  • آسانسورهای کششی بدون دنده و دنده ای

این نوع آسانسورها مانند کشش دنده ای و بدون دنده از طناب برای بلند کردن آنها استفاده می کنند. طناب از روی یک نوار متصل به موتور الکتریکی که در بالای چاه آسانسور قرار دارد می گذرد. اینها در آسانسورهای متوسط ​​تا بلند رایج هستند و معمولاً زمان سفر سریع تری نسبت به آسانسورهای هیدرولیک دارند.

آسانسورها از وزنه شمارنده استفاده می کنند تا با جبران بار داخل کابین آسانسور که ممکن است شامل وزن مسافر یا تجهیزات باشد، به آنها کمک کند کارآمدتر کار کنند. آسانسورهایی که از کشش دنده ای استفاده می کنند از جعبه دنده ای استفاده می کنند که به یک موتور متصل است. هدف گیربکس راندن شیو و کار با طناب ها است. آسانسورهای کششی دنده ای ممکن است توانایی حرکت تا 500 فوت در دقیقه را داشته باشند. مسافت سفر برای یک آسانسور کششی دنده ای حدود 250 فوت است.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 229 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 17:31

موقعیت‌های نسبی این مسیرها باعث می‌شود که پله‌ها هنگام بیرون آمدن از زیر صفحه شانه، پلکانی را تشکیل دهند. در امتداد بخش مستقیم خرپا، مسیرها در حداکثر فاصله خود از هم قرار دارند. قیمت آسانسور این پیکربندی، پشت یک پله را مجبور می‌کند تا زاویه 90 درجه نسبت به پله پشت آن داشته باشد. این زاویه راست پله ها را به شکل پله خم می کند. در بالا و پایین پله برقی، دو مسیر به هم نزدیک می شوند به طوری که چرخ های جلو و عقب پله ها تقریباً در یک خط مستقیم قرار می گیرند. این امر باعث می شود که پله ها یکی پس از دیگری به صورت ورقه ای مسطح قرار بگیرند، بنابراین آنها می توانند به راحتی در قسمت خمیده مسیر حرکت کنند. مسیرها پله‌ها را در امتداد سطح زیرین خرپا به سمت پایین می‌برند تا به پایین فرود برسند، جایی که قبل از خروج از فرود پایین، از بخش منحنی دیگری از مسیر عبور می‌کنند. در این مرحله مسیرها از هم جدا می‌شوند و پله‌ها یک بار دیگر پیکربندی کیس پله را در  نظر می‌گیرند. این چرخه به طور مداوم تکرار می شود زیرا مراحل از پایین به بالا و دوباره به پایین کشیده می شوند.

مراحل

خود پله ها آلومینیومی جامد، یک تکه و دایکاست هستند. تشک های لاستیکی ممکن است برای کاهش لغزش به سطح آنها چسبانده شوند و خطوط زرد رنگ نیز ممکن است اضافه شوند تا به وضوح لبه های آنها را نشان دهند. لبه های جلویی و انتهایی هر پله با برجستگی های شانه مانند که با صفحات شانه روی سکوهای بالا و پایین مشبک شده اند. پله ها توسط یک زنجیره فلزی پیوسته به هم متصل می شوند، بنابراین آنها یک حلقه بسته را تشکیل می دهند که هر پله می تواند نسبت به همسایگان خود خم شود. لبه های جلو و عقب پله ها هر کدام به دو چرخ متصل هستند. چرخ‌های عقب بیشتر از هم جدا شده‌اند تا در مسیر عقب قرار بگیرند و چرخ‌های جلو محورهای کوتاه‌تری دارند تا در مسیر باریک‌تر جلو قرار بگیرند. همانطور که در بالا توضیح داده شد، موقعیت مسیرها جهت گیری مراحل را کنترل می کند.

دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401...
ما را در سایت دنیای از اخبار و معلومات آسانسور و پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : قیمت آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa004 بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 18:00